برخورداری خانوار روستایی فارس از گاز طبیعی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

حسینی گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی طرح گاز رسانی در روستاهای بخش ارژن و شهرستان لامرد به انجام رسید و ۳۳۷ خانوار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌ مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی» امروز (شنبه 23 بهمن) از افتتاح طرح گازرسانی روستایی در فارس به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افتتاح طرح گازرسانی به روستای «دره مارون» و «امیرآباد» بخش ارژن ، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 150 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌ مند شدند.

 

مدیرعامل شرکت گاز فارس ادامه داد: این طرح گاز رسانی با حدود پنج میلیارد تومان هزینه با حضور مسئولان شهرستان شیراز افتتاح شد و شامل 12 کیلومتر لوله‌ گذاری پلی اتیلن انجام و 150 فقره انشعاب فلزی و پلی اتیلن است.

 

وی با اشاره به اجرای گاز رسانی روستایی در لامرد نیز اضافه کرد: به مناسبت دهه فجر، طرح گاز رسانی به روستاهای شمالی بخش «علامرودشت» شهرستان لامرد با 76 میلیارد ريال هزینه به اجرا درآمد.

 

حسینی ادامه داد: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طرح گاز رسانی به روستاهای ابوحنا، گهلویه، خشتی و پرزی از توابع بخش علامرودشت لامرد افتتاح شد که شامل 27 کیلومتر شبکه پلی اتیلن است و  ۱۸۷ خانوار روستایی را از نعمت گاز طبیعی برخوردار کرده است.

 

وی اعلام کرد: ضريب نفوذ گازرسانی شهري در لامرد اکنون صد در صد و ضريب نفوذ گاز رسانی روستايی آن نیز 3 و 99 صدم درصد است و از 114 روستای مشمول گاز رسانی لامرد تاكنون به ١١٢ روستا گاز رسانی شده است.

 

کد خبر 1147673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha