کاشت ۴۳ اصله نهال در حاشیه جاده حسین آباد به زاغمرز بهشهر به یمن سالگرد  پیروزی انقلاب

قنبری از کاشت ۴۳ اصله نهال در حاشیه جاده حسین آباد به زاغمرز بهشهر به مناسب پیروزی انقلاب خبر داد.

«غلامرضا قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هدف از انجام این اقدام نشان دادن ثمره انقلاب و فرهنگ کاشت درخت بوده است که به همت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و دستگاههای متولی در شهرستان بهشهر اجرایی شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر افزود: تلاش شد تا از درختان مقاوم و سازگار با محیط استفاده شود و با کاشت این درختان انتظار داریم که مردم هم کمک کار ما برای نگهداری از این درختان باشند.

 

قنبری خاطر نشان کرد: کاشت درخت موجب برکات زیادی برای انسان می شود و یکی از مباحثی که اسلام به آن تأکید کرده رابطه انسان با طبیعت و محیط زیست است.

 

وی با بیان اینکه درخت، سبزه و گل همه مظاهر جمال خداوند هستند، تصریح کرد: در جامعه اسلامی پسندیده است که مردم به کاشت و حفظ درختان همت کنند.

 

قنبری از کاشت 43 اصله نهال در حاشیه جاده حسین آباد به زاغمرز بهشهر به مناسب پیروزی انقلاب گفت: این روزها و روز درختکاری و هفته طبیعت فرصت مناسبی است که همه ما حداقل یک نهال در فضای پیرامون خود بکاریم تا در سلامت محیط زیست شریک باشیم.

 

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر یادآور شد: همه ما در قبال طبیعت مسئولیم و در همین راستا در سال جاری تاکنون 5 هزار اصله درخت در حاشیه جاده های مواصلاتی بهشهر غرس شده است.

کد خبر 1147680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha