معرفی شهدای انقلاب بهشهر به نسل جدید به همت بسیج رسانه

داودی از معرفی شهدای انقلاب بهشهر به نسل جدید به همت بسیج رسانه خبر داد و گفت: این کار ارزشی با هدف شناساندن شهدای انقلاب و در مسیر شهدا بودن اجرایی شد.

«عباس داودی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد 12 شهید انقلاب اسلامی به همت ستاد یادواره شهدای انقلاب شهرستان بهشهر و بسیج رسانه بهشهر گرامی داشته شد و این شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی به نسل جدید معرفی شدند.

 

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان بهشهر افزود: نسل جدید با بسیاری از این شهدا آشنایی نداشتند و تلاش کردیم تا در جشن ملی 1400 شهدای  انقلاب بهشهر را به نسل جدید انقلاب معرفی کنیم.

 

داودی از معرفی شهدای انقلاب بهشهر به نسل جدید به همت بسیج رسانه خبر داد و گفت: این کار ارزشی با هدف شناساندن شهدای انقلاب و در مسیر شهدا بودن اجرایی شد.

 

وی تصریح کرد: شهیدان  اسماعیل عباس زاده، علی جنابزاده، منصور سلمانیان، میرشریف مشکواتی تروجنی، حمزه علی نجفی تروجنی، قدرت الله بشارت ده، محمدمهدی مزعنی رکاوندی، اسماعیل قلندری، اکبر خندان گرجی، مصطفی موسوی تروجنی، حسینعلی نصیری لمراسکی و بهران مجتبایی از شهدا و مبارزین انقلاب در شهرستان بهشهر بودند که در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

مسئول بسیج رسانه بهشهر افزود: همه ما در قبال انقلاب  و ارزش های نظام مسئولیم و در همین راستا نخستین جشنواره استانی عکس و فیلم کوتاه خیابان انقلاب در بهشهر همزمان با دهه فجر 1400 در حال برگزار است.

 

وی خاطر نشان کرد: شرکت برای همه فیلمسازان، تهیه کنندگان و علاقمندان به این عرصه آزاد  است و فیلم ها باید با صداگذاری، تدوین و میکس تا 25 بهمن ماه به شماره 09362479331 واتس آپ و تلگرام شود.

 

 داودی یادآور شد: افراد متقاضی در این جشنواره می توانند آثار خود را با نام و نام خانوادگی، نام شهرستان و شماره تماس به شماره اعلام شده ارسال کنند.

کد خبر 1147688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha