آستان امامزاده ابوالوفا (ع) شهرستان کوهدشت بازسازی می شود

رضایی پور گفت: طرح بازسازی آستان مقدس امامزاده ابوالوفاء شهرستان کوهدشت با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اقدام است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح بازسازی آستان مقدس امامزاده ابوالوفاء شهرستان کوهدشت در حال تکمیل است.

 

وی افزود: این طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پروژه حصارکشی اضلاع جنوبی و شرقی محوطه آستان در حال تکمیل است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان ادامه داد: با استعانت از الطاف بیکران الهی و توجهات حضرت ولیعصر عج در راستای تعمیر و تکمیل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، پروژه اجرای عملیات عمرانی حصارکشی اضلاع جنوبی و شرقی آستان مقدس امامزاده ابوالوفا ع شهرستان کوهدشت، با اتمام دیوار ضلع جنوبی و پی کنی و سنگ کاری داخل پی در ضلع شرقی، پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۴۰ درصد رسید. 

 

رضایی پور اذعان داشت: در این پروژه، دیوار حصارضلع جنوبی، به ضخامت ۳۵ سانتی متر اجرا و پی کنی ضلع شرقی به ضخامت ۵۰ سانتی متر انجام و سپس، با سنگ لاشه و ملات ماسه سیمان، سنگ کاری شد.

 

وی افزود: پلاستر نمای داخلی دیوار آجری با ملات ماسه سیمان، قالب بندی و بتن ریزی شناژهای قائم این دیوارها در ضلع جنوبی و  سنگ کاری روی پی، با سنگ مالون یک طرف نما و ایجاد دسترسی های بیرونی در ضلع شرقی، از بخش های باقیمانده از این پروژه عمرانی است.

 

رضایی پور ادامه داد: پیش بینی می شود، این پروژه که با نظارت مقیم دفتر فنی و نظارت عالیه معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و با همکاری مدیریت اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت در حال اجرا بوده، تا اواسط اسفندماه به اتمام برسد.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار کرد: تمامی هزینه های اجرای این پروژه، از محل عواید و نذورات مردمی و کمک های خیرین نیک اندیش به منظور عمران و آبادانی این مکان متبرکه بوده و بعد از اتمام عملیات حصار کشی این دو ضلع و تامین اعتبار، پروژه ساماندهی و کف سازی این محوطه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1147757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha