خدمات علمی و فرهنگی یکی از رسالت های خادمیاران رضوی است

حجت الاسلام طالب الدینی یک بخش از خدمات امام رضا علیه السلام را خدمات علمی و فرهنگی دانست و خادمیاران رضوی را به تاسی از آن حضرت توصیه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از آستان نیوز؛ حجت الاسلام محمدحسین طالب الدینی در خصوص ترویج فرهنگ رضوی توسط رسانه ها گفت: رسانه ها ضمن مطالعه زندگی امام رضا (ع) می توانند آن را در قالب های هنری گوناگون ارائه دهند.

 

 



امام جمعه موقت بروات تاکید کرد: محاسن و زیبایی های کلام امام رضا(ع)باید توسط رسانه ها به همگان اعلام شود تا در تبیین و ترویج سیره و فرهنگ رضوی تاثیرگذار باشد.

 

 





وی افزود: امروزه دیگر نمی توان فضای مجازی را از زندگی مردم حذف کرد لذا دوستداران اهل بیت علیهم السلام وظیفه خود بدانند که با ایجاد سایت ها، صفحات و پُست های موثر در این خصوص گام بردارند زیرا تاثیر فضای مجازی کمتر از صدا و سیما نیست.

 

 




طالب الدینی با بیان اینکه خدمت رسانی در سیره امام رضا علیه السلام وجود داشته است؛ گفت: آن حضرت خدمات ارزنده و پربرکت و فراوانی انجام دادند که یک بخش آن خدمات علمی و فرهنگی آن حضرت است لذا این یکی از خدماتی است که خادمیاران رضوی می توانند انجام دهند.

 

 




 
وی در بخش دیگری از سخنانش لازمه خدمت رسانی مسئولین به جامعه بر اساس سیره شهدا را آشنایی باسبک وسیاق مجاهدانه شهدا، تهذیب نفس و اراده خدمت و تلاش و مدیریت جهادی همراه با اخلاص دانست.
 

 




حجت الاسلام طالب الدینی تولید محتوا در قالب های مختلف اعم از انیمیشن و سریال و... بر اساس سیره و اخلاق رضوی و شهدا را تاثیرگذار بر جامعه و روحیات مردم خواند.

کد خبر 1147884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha