برگزاری اختتامیه شانزدهمین جشنواره‌ تئاتر جوان مرند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند، از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر جوان مرند در صورت مساعد بودن وضعیت کرونائی شهرستان همزمان با ۲۹ بهمن خبر داد.

«سعید سلطان پور»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، به برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند در روزهای پایانی بهمن ماه در این شهرستان خبر داد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند افزود : هر چقدر فعالیت های فرهنگی و هنری در جامعه بیشتر شود و جوانان و افراد بیشتری جذب فعالیت های هنری شوند به همان اندازه شاهد ظهور هنرمندان خلاق در تمام زمینه های هنری و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خواهیم بود.

وی در ادامه برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند را حاصل تلاش و فعالیت هنرمندان این عرصه دانست و افزود: در این دوره از جشنواره ۴۲ متن از سه شهرستان مرند ، جلفا و شبستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و۲۳ اثر (۱۴ اثر در بخش صحنه‌ای و ۹ اثر در بخش خیابانی) به مرحله‌ بازبینی رسیدند که از میان این آثار ۶ اثر در بخش صحنه‌ای و ۵ اثر در بخش خیابانی به مرحله‌ی نهایی راه یافتند.

سلطان پور از اجرای گروه های تئاتری برگزیده در ۲۷ و ۲۸ بهمن خبر داد و افزود: اختتامیه شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر جوان مرند، در صورت مساعد بودن وضعیت کرونائی شهرستان در ۲۹ بهمن برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1147910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha