فعالان کانون فرهنگی هنری ارشاد به دیدار خانواده معظم شهدا رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ارشاد از دیدار اعضای و فعالان این کانون به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با خانواده معظم شهید این روستا خبر داد.

«اسلام مدیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای و فعالان کانون فرهنگی هنری ارشاد به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با خانواده معظم شهید این روستا دیدار کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ارشاد تصریح کرد: ضمن تبریک فرارسیدن 43مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به این خانواده شهید و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا از جمله بخش های معنوی این دیدار بود.

 

وی ادامه داد: خانواده شهدا هویت ایثار و رشادت کشور هستند و دیدار و دلجویی از آنها یک وظیفه عمومی است.

 

مدیری اظهار داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این دیدار به صورت محدود صورت گرفت و تلاش کردیم تا دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری به طور کامل رعایت شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ارشاد بیان کرد: مادران شهدا به عنوان گنجینه ای تربیتی هستند زیرا آنها افرادی را تحویل جامعه داده اند که در ایثار و فداکاری و افتخارآفرینی برای کشور سرآمد بودند.

 

مدیری افزود: تشکیل نشست های تربیتی برای اعضای کانون و جشن انقلاب در روستا از دیگر برنامه های این کانون همزمان با ایام الله دهه فجر بود.

 

 

کد خبر 1147948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha