رشد ۱۰۰ درصدی کشفیات سلاح های جنگی در کرمانشاه

سلمانی از رشد ۱۰۰ درصدی کشفیات سلاح های جنگی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، جمال سلمانی گفت: از تاریخ ۲۱ دی تا ۹ بهمن ماه سال جاری ۱۸ فقره تیراندازی در استان کرمانشاه و عمدتاً شهر کرمانشاه رخ داد که ۱۲ فقره آن کشف شد.

 

 

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه  افزود: از ۱۸ مورد تیراندازی رخ داده ۹ مورد خسارتی، ۶ مورد جرحی و سه مورد هوایی بوده، وخرید و فروش مواد مخدر، اختلافات مالی و شخصی و قتل در سنوات گذشته عموماً انگیزه این تیراندازی‌های بوده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: تیراندازی‌های از نهم تا بیست و یکم بهمن سال جاری رخ داد که در این بازه زمانی ۱۷ فقره تیراندازی رخ داده که علاوه بر کشف همه آنها یک مورد دیگر هم مربوط به سنوات قبل کشف شد.

 

 

سلمانی با اشاره به دستگیری ۴۷ نفر از عاملان تیراندازی و افراد دخیل در درگیری‌هایی که منجر به تیراندازی شده است، گفت: عموم تیراندازی‌های انجام شده مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه و اسلام آبادغرب است.

 

 

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری آمار کشفیات اسلحه‌های جنگی حدود ۱۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

 

 

وی با اشاره به شناسایی محلاتی در کرمانشاه و اسلام آبادغرب که بیشترین تیراندازی‌ها در آن انجام شده است، افزود: این محلات عمدتاً در مناطق حاشیه‌ای قرار دارند و از این پس اقدامات مقابله‌ای با این افراد تشدید خواهد شد و اکثر عاملان تیراندازی از وسایل نقلیه بدون پلاک یا پلاک مخدوش استفاده می‌کنند که البته مبارزه با این وسایل هم از مدت‌ها پیش به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

سلمانی با بیان اینکه امنیت مردم و جامعه برای پلیس خط قرمز بوده و هرکس بخواهد از این خطوط عبور و اقدامی در راستای ایجاد ناامنی صورت دهد با واکنش قاطعانه مأموران انتظامی مواجه می‌شود، از حمایت‌های دستگاه قضائی برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های پلیس نیز قدردانی کرد.

 

 

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان گفت: ۱۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر و ۹ قبضه سلاح نیز از این افراد کشف شد.

 

کد خبر 1147971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha