دیدار مدیرکل کمیته امداد مازندران با مددجویان مفتاح الجنه خلیل شهر

خلیل خلیلی از دیدار مدیرکل کمیته امداد مازندران با مددجویان مفتاح الجنه خلیل شهر خبر داد و گفت: در این دیدار ضمن دلجویی از مددجویان با اهدای کمک های غیر نقدی، بخشی از نیازمندی های آنان برطرف شد.

«هنده خلیل خلیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد:  تلاش برای رسیدگی به مشکلات نیازمندان یکی از فعالیت های مستمر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری است که با هدف توانمندسازی اجرایی می‌شود.

 

مسئول مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر در شهرستان بهشهر افزود: کمیته امداد به عنوان نهاد حامی فقرا و نیازمندان رسیدگی به اوضاع نیازمندان و رفع مشکلات را در دستور کار خود دارد و مراکز نیکوکاری به عنوان بازوان این نهاد مقدس در خدمت این نهاد هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر همچون همه مراکز نیکوکاری رسیدگی به اوضاع زندگی و معیشتی نیازمندان ورفع مشکلات آنان است.

 

خلیل خلیلی از دیدار مدیرکل کمیته امداد مازندران از مددجویان مفتاح الجنه خلیل شهر خبر داد و گفت: در این دیدار ضمن دلجویی از مددجویان با اهدای کمک های غیر نقدی، بخشی از نیازمندی های آنان برطرف شد.

 

مسئول مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر افزود: مدیرکل کمیته امداد مازندران در این دیدار یک دستگاه کولر، تخت، پوشینه، و سبد معیشتی و کالا به مددجویان مفتاح الجنه خلیل شهر اهدا کرد.

کد خبر 1147973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha