تقدیر مسجدی‌ها از پدران شهدا و توزیع سبدهای معیشتی در ۱۳ رجب

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی گفت: مسجد امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه‌های متنوعی در جشن ولادت امیرالمومنین(ع) برگزار می‌کند که تقدیر از پدران شهدا و توزیع سبدهای معیشتی از جمله آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد مسعودی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد امام حسن مجتبی (ع) (واقع در تهران، بزرگراه شهید محلاتی، بعد از پل ری) ویژه برنامه های متنوعی به مناسبت میلاد حضرت امام علی (ع) تدارک دیده است، اظهار کرد: این برنامه ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه، 25 و 26 بهمن ماه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) افزود: جشن اول در روز دوشنبه، 25 بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین وحید مرادزاده، مدیر مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی برگزار می شود و پس از آن، چند تن از ذاکران اهل بیت (ع) سخنرانی می کنند.

 

وی اضافه کرد: دومین جشن در روز سه شنبه، 26 بهمن ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می شود که پس از سخنرانی بنده، از پدران شهدا تقدیر به عمل می آید. البته از پدرانی که پیش از ساخت مسجد امام حسن مجتبی (ع)، همراه فرزندان شان در جلسات هیئت که در محل این مسجد شرکت می کردند، تقدیر به عمل می آید. این منزل چند سال پیش با تلاش همین دسته از افراد و به همت صاحبان ملک، به مسجد تبدیل شد.

 

مسعودی یادآور شد: سومین جشن در شام ولادت حضرت علی (ع) و با سخنرانی یک مستبصر برگزار می شود که طی آن این فرد به بیان دلایل خود از شیعه شدن می پردازد. پس از پایان این مراسم، تعدادی بسته ارزاق با تلاش هیئت امنا و خیریه مسجد امام حسن مجتبی (ع) به در منازل نیازمندان برده می شود. ضمنا نمازگزاران مهمان سفره اطعام هستند.

کد خبر 1147978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha