به‌گزینی اولویت اصلی در پذیرش حوزه های علمیه خواهران باشد

معاون امور حوزه های علمیه خواهران گفت: محور اصلی در پذیرش حوزه علمیه خواهران توجه ویژه به لزوم به‌گزینی و کیفی‌بخشی به امر سنجش و پذیرش است که اگر این مهم صورت پذیرد، یقیناً به‌گزینی نیز اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین«محمد واحدی»  در نشست صمیمی با کادر مدیریت استان و معاونین مدرسه الزهراء(س) همدان که در این مدرسه برگزار شد، به گزینی را اولویت اصلی در پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران دانست.
 
معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران بیان داشت: محور اصلی در پذیرش حوزه علمیه خواهران، توجه ویژه به لزوم به گزینی و کیفی بخشی به امر سنجش و پذیرش می‌باشد که اگر این مهم صورت پذیرفت یقیناً به گزینی نیز اتفاق خواهد افتاد.
 
معاون امور حوزه‌های حوزه علمیه خواهران کشور با تاکید بر لزوم تربیت طلاب باسواد و تراز انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه خواهران تصریح داشت: زمانی می‌توان خروجی با کیفیت از حوزه انتظار داشت که در ورودی‌های حوزه نیز دقت داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه برای جذب بیشتر در پذیرش حوزه علمیه باید به طور مستقیم وارد میدان عمل شد، افزود: مدارس بهترین ظرفیت برای عرصه ورود جهت جذب داوطلبین هستند و البتع باید توجه نمود که بهترین‌ها و با استعدادترین ها را جذب تحصیل در حوزه نمائیم.

کد خبر 1147990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha