هراس دشمنان از استقلال سیاسی، فرهنگی و علمی انقلاب اسلامی ایران

کیخا گفت: و علت مخالفت دشمنان انقلاب اسلامی با توسعه صنعت هسته ای ایران به دلیل ترس از بمب اتم وکلاهک هسته ای نیست بلکه دشمنان از استقلال سیاسی، فرهنگی، علمی و ... ایران هراس دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا کیخا»، امروز (یکشنبه 24 بهمن) در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی که توسط بسیج دانشجویی استان فارس در حسینیه «انقلاب اسلامی» برگزار شد، گفت: حواشی و حوادث نباید باعث فراموشی دانشجویان از هدف کلان انقلاب اسلامی شود.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: انقلاب اسلامی ایران توانست حکومت الهی و عدالت برقرار کند و انقلاب اسلامی با قدرت و شکوه خود همواره در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است.

وی اضافه کرد: گفتگو و وابستگی مقوله های جداگانه ای هستند و علت مخالفت دشمنان انقلاب اسلامی با توسعه صنعت هسته ای ایران به دلیل ترس از بمب اتم وکلاهک هسته ای نیست بلکه دشمنان از استقلال سیاسی، فرهنگی، علمی و ... ایران هراس دارند.

کیخا تاکید کرد: دانشجویان ما باید با واقع نگری پیشرفت های انقلاب اسلامی را ببیند و نباید به آینده ناامید باشند و دانشجو باید در جغرافیای خودش تمام ابعاد انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب را نسبت به زمان قبل از انقلاب ارزیابی کند تا حقیقت تاثیر شگفت انقلاب برایش نمایان شود.

وی ادامه داد: ساختار انقلاب اسلامی، ضدرفساد بوده و مسیر حرکت انقلاب به سمت رشد و روشنایی است و دانشجویان به جای تمرکز بر مصادیق باید بر مسئله ها تمرکز کنند و ببینند که نارسایی ها چه بوده که سبب بروز مشکل شده و  درکدام قسمت ها خلأ قانونی و عدم نظارت وجود داشته است.

خاطر نشان می شود، این نشست با موضوع «بیانیه گام دوم، سند تحقق دولت اسلامی» و با حضور مجازی دانشجویان بسیجی از سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 1148017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha