تزریق واکسن کودکان در گیلان / بستری ۱۹۱ بیمار جدید کرونایی

مهرابیان از تزریق واکسن کودکان پنج سال به بالا خبر داد و گفت: ۱۹۱ بیمار جدید کرونای در مراکز درمانی کیلان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « فردین مهرابیان» امروز ( یکشنبه ۲۴ بهمن ) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه شاهد افزایش چشم گیر بیماران در گیلان هستیم.


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۹۱بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری شدند گفت: در حال حاضر ۶۲۲ بیمار کرونای در مراکز درمانی گیلان بستری هستند که ۹۱ نفر آنها بدحالند.



مهرابیان با اشاره به بستری ۲۱بیمار جدید در بخش‌های ICU در این مدت افزود: در حال حاضر ۱۰۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.



وی با اشاره به واکسیناسون کودکان هم اذعان کرد: از ۲۰بهمن کودکان بالای پنج سال مجوز دریافت واکسن را دارند و در مراکز واکسیناسیون استان دو واکسن سینوفارم و پاستوکووک به این کودکان ترزیق می‌شود.



سخنگوی دانشگاه علوم گیلان تصریح کرد: امروز ۴۶۴ مرکز واکسیناسیون در گیلان فعال است که ۲۱۵مرکز در رشت پذیرای شهروندان است.

 


مهرابیان با اشاره به افزایش سریع تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا در گیلان، از شهروندان خواست واکسن‌های خود را به موقع تزریق کنند و در صورت مشاهده کوچکترین نشانه‌های سرماخوردگی به پزشک مراجعه کرده و با انجام مراقبت‌های لازم، از شیوع بیشتر این بیماری ویروسی به دیگر افراد جامعه به ویژه خانواده خود جلوگیری کنند.

کد خبر 1148061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha