شورای اسلامی شهر شیراز خانه تمامی شهروندان است

تذروی گفت: شورای اسلامی شهر شیراز خانه تمامی شهروندان است و با روی گشاده از همه نظرات و انتقادات و ایده های دلسوزان شهر استقبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز (یکشنبه 24 بهمن) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک 13 رجب و میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: برای کسب نتیجه بهتر در مدیریت شهری لازم است تا مسئولان شهرداری شیراز، از اقدامات شتابزده و هیجانی و سیاسی در عزل و نصب ها پرهیز کنند.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: جابجایی ها در عزل و نصب ها نباید موجب هتک حرمت همکاران شود زیرا عادی شدن چنین رویه غلطی همه  مجموعه را دچار سرخوردگی و دلسردی خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: روند تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها باید تسریع شود و تا پیش از پایان سال به سرانجام رسیده و نتیجه به مسئولان ذیربط اعلام شود.

 

تذروی با اشاره به صدور 2 حکم اخیر بیان کرد: اخیرا 2 حکم از سوی دیوان عدالت اداری به عنوان بالاترین مرجع قضایی رسیدگی به این امر مبنی بر تعیین تکلیف نیروهای حجمی و دیپلم به پایین صادر شده که عدم تمکین مجموعه شهرداری به آرای صادره موجب محکومیت احتمالی شهرداری خواهد شد گردید و تبعاتی در پی دارد و شهردار شیراز در اسرع وقت باید ضمن رسیدگی به موضوع، دستورات لازم را به مجموعه تابعه خود صادر کند.

 

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر شیراز خانه تمامی شهروندان است و با روی گشاده از همه نظرات و انتقادات و ایده های دلسوزان شهر استقبال می کند.

 

تذروی گفت: اینکه برخی مدیران شهرداری شیراز جلوی حضور پرسنل خود در شورای اسلامی شهر را می گیرند و آنها را به علت حضور در شورای اسلامی شهر توبیخ می کنند جای تاسف است و هیچ فردی حق برخورد با همکاران مجموعه شهرداری شیراز را برای حضور در شورای اسلامی شهر شیراز ندارد و در صورت اطلاع از این موضوع با مدیر متخلف برخورد جدی می شود.

 

کد خبر 1148114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha