ساماندهی مدیریتی و توجه به مشاغل خانگی در دستور کار قرار گیرد

حسینی بر ضرورت ایجاد بستر در فضا‌ی مجازی و حقیقی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی تاکید کرد و گفت: ساماندهی مدیریتی و توجه به مشاغل خانگی باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید کریم حسینی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی که به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اهواز برگزار شد، فرصت‌ها و ظرفیت‌های این بخش بررسی شد که متاسفانه مدیریت واحدی برای این موضوع که بتواند فرصت‌های اشتغال ایجاد کرده و برای بانوان به ویژه خانم‌های سرپرست خانوار یک منبع اقتصادی ایجاد کند، وجود ندارد.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین بانوان و آقایانی که در این حرفه فعالیت و تولیداتی دارند بازار مناسبی برای عرضه وجود محصولات خود ندارند که می‌توانیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه و نهادهای مسئول این مشاغل را ساماندهی و در فضای مجازی و حقیقی مکان‌هایی برای عرضه تولیدات مشاغل خانگی در سطح شهر و استان داشته باشیم.

 

وی در پایان از ضرورت ساماندهی مدیریتی و توجه به مشاغل خانگی خبر داد و تصریح کرد: این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

 

کد خبر 1148152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha