اصفهان و نایین پیشتاز در نخستین اعلام نتایج فهما

شهرستان های اصفهان و نایین پیشتاز در نخستین اعلام نتایج دومین رویداد فهما در بخش شهرستان های برتر و رابطین فهما بوده است.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: نتایج دومین رویداد فهما از هفته پیش با اعلام شهرستان های برتر آغاز و این هفته رابطین برتر و شایسته تقدیر معرفی شدند که استان اصفهان تاکنون 2 رتبه در این عرصه ها بدست آورده است.

اصفهان از میان 15 شهرستان کشور که  بالای 200 کانون دارند به عنوان یکی شهرستان های برتر معرفی شد که سهم بالایی در رقابت فهما داشته اند.

 

داوران این بخش از رویداد فهما با بررسی فعالیت های صورت گرفته در بین کانون های شهرستانی، آن دسته از مناطقی که همت بالا و تلاش ویژه ای در فهما داشته اند را برگزیده اند.

انتخاب رابط برتر و شایسته تقدیر بخش دیگری از فهما است که در این عرصه کانون فرهنگی وهنری حضرت اباعبدالله(ع) شهرستان نایین به عنوان کانون رابط شایسته تقدیر از استان اصفهان در بین دیگر کانون ها معرفی شد.

 

این مرکز سال گذشته در طرح ایران قوی موفق به کسب عنوان برتر در شبکه رابطین کشور شده بود که ناشی از تلاش و همت مجموعه مدیریت این کانون در هم افزایی بین کانونی است.

به گفته مدیر مسئول حضرت اباعبدالله(ع) نایین ثبت فعالیت‌ها با تفسیم کار بین تیم کانون و ارتباط مستمر با اعضای دیگر مراکز انتقال تجارب انجام و مشاوره تعاملات افزایش یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: به صورت مستمر  نسبت به اطلاع رسانی وتشوق مدیران و اعضا کانون ها برای فعالیت در سامانه بچه‌های مسجد کار شده است.

 

*فعالیت رابطین فهما در هم افزایی و هم پوشانی

 

فارغ از رتبه و امتیاز و درجه بندی، رابین فهما نقش راهبردی در رونق فهما و هم پوشانی و هم افزایی بین کانون های فرهنگی و هنری داشته اند.

 

بیش از 60 مدیر مسئول کانون فرهنگی وهنری در استان اصفهان این ماموریت مهم را طی این سال انجام داده اند و علاوه بر هدایتگری امور کانون تحت نظر خود، در شبکه سازی و توسعه فعالیت ها نیز نقش آفرینی کرده اند.

تداوم فعالیت این رابطین نیازمند توجه به دیدگاه ها و بسترسازی برای انجام اختیارات و حمایت مادی و معنوی است و نظرات آنان در تصمیم سازی های ستاد فهما و توزیع اعتبارات کارساز باشد.

 

 

کد خبر 1148184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha