برگزاری  مسابقه نَفسِ نفیس  توسط کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع)مسابقه نَفسِ نفیس بامحوریت بیان فضائل حضرت علی(ع) توسط کانون مصباح و خانه قرانی جواد الا ئمه (ع) روستای پیروز برگزار شد.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در ایام ماه مبارک ماه رجب برنامه های مختلف در فضای مجازی  در حوزه های مختلف دینی ، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر  در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها شامل ختم صلوات، ختم قرآن هدیه به حضرت حضرت علی(ع) و برگزاری مسابقه است.

 

وی برگزاری ختم 110 هزار صلوات هدیه به  روح پدران آسمانی را از برنامه های  این کانون در ایام ولادت حضرت علی (ع) برشمرد و افزود: ختم کامل قرآن و هدیه به حضرت علی(ع)  از دیگر برنامه های این کانون در این ایام است.

 

وی ختم نادعلی به تعداد 40 بار توسط اعضا ، ختم مناجات حضرت علی(ع) و ... را نیز از دیگر برنامه های این کانون در ایام ولادت حضرت علی دانست.

 

امیری همچنین از برگزاری مسابقه نفس نفیس همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) بامحوریت بیان فضائل حضرت علی(ع) توسط کانون مصباح و خانه قرآنی جواد ائمه روستای پیروز خبر داد و تصریح کرد:جهت شرکت در مسابقه هرشب ساعت۲۱ ،یک کلیپ از فضائل حضرت علی (ع) همراه با سئوال در گروه بارگذاری می شود، وشرکت کنندگان تا شب بعد،فرصت دارندقبل از ساعت۲۱ ،جواب را ارسال کنند.

 

 وی یادآور شد: از بین جواب های صحیح قرعه کشی و هر شب به یک نفر هدیه داده می شود.

 

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد

کد خبر 1148203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha