لزوم حرکت ترکیبی در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن

امام جمعه نوش آباد گفت: باید مراقب حربه تهاجم ترکیبی دشمن باشیم و ما هم وظیفه داریم حرکت ترکیبی در برابر این تهاجم داشته باشیم.

حجت الاسلام سید حسین علوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران معجزه بود اما معجزه بزرگ تر این است که این انقلاب شکوهمند چهل و سه سال است که با وجود دشمنی دشمنان با اقتدار پا بر جاست.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: دشمن مدتی است تهاجم ترکیبی را آغاز کرده و با جنگ رسانه ای دیکتاتوری در ابعاد گوناگون قصد خدشه دار کردن این انقلاب شهید داده را مد نظر دارد که باید مراقب این حربه دشمن باشیم و ما هم وظیفه داریم در برابر این تهاجم، تهاجم ترکیبی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام علوی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تأکید کرد: این حضور پر شور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور انقلاب ورق زد که حماسه و اقتدار را نشان داد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد بیان کرد: اگر این حرکت چهل و سه سال است جوشش دارد به برکت حال و هوای عاشورایی ملت است. حضور دلدادگان کوی انقلاب از پیر و جوان و نوجوان در راهپیمایی با وجود همه ی مشکلات معیشتی غنیمت است./

کد خبر 1148215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha