سازش در پرونده اختلاف طایفه‌ای منجر به قتل در فنوج

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان فنوج اختلاف طایفه‌ای منجر به قتل پس از ۶ سال به سازش ختم شد.

حجت الاسلام حمید رضا بندانی در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: بر اثر وقوع یک فقره قتل که در سال ۱۳۹۴ اتفاق افتاد پرونده در شعبه ۱۱ کیفری ایرانشهر رسیدگی و منجر به صدور رای شد.

وی افزود:  پس از صدور رای پرونده برای صلح و سازش به شورای حل اختلاف ارجاع که تلاش رئیس شورای حل اختلاف فنوج برای ایجاد صلح و سازش و پایان دادن به اختلافات احتمالی بعدی آغاز شد.

بندانی افزود: جلسات متعددی با بزرگان، معتمدان و رئیس سفیدان دو طایفه برگزار شد که در نهایت خانواده مقتول اعلام کردند در جلسه صلح و سازش شرکت می کنند.

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ها و رایزنی های صورت گرفته طی شرایطی که صورت جلسه سازش قید شده رضایت خانواده مقتول جلب و طرفین اعلام کردند هیچ گونه شکایتی از هم ندارند و به تمامی اختلافات پایان می دهند.

سازش اختلاف خانوادگی 3 ساله در شورای حل اختلاف ایرانشهر

بندانی با اشاره به سازش اختلاف خانوادگی 3 ساله در شورای حل اختلاف ایرانشهر نیز گفت:  با تلاش شعبه دو شورای حل اختلاف شهرستان ایرانشهر اختلاف خانوادگی سه ساله خانواده هشت نفره با حضور قاضی محترم شورا جناب جواد اکرامی واعضای شورای حل اختلاف  به سازش ختم شد.

همچنین در پرونده دیگری در خصوص تخلیه یک واحد مسکونی و یک باب مغازه و دریافت مبلغ هفتاد میلیون ریال بابت اجور معوقه بصورت فی المجلس به همت قاضی محترم شورای شماره دو شهرستان ایرانشهر و اعضای شورا سازش شد و طرفین صورت جلسه سازش امضا کردند.

کد خبر 1148232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha