برگزاری جشن تقدیر از ایتام در سالروز میلاد امام علی(ع) در آستان مقدس عباسی

آستان مقدس عباسی به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) جشنی را برای تقدیر از ۱۵۰ کودک یتیم در برخی موسسات استان کربلا برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، آستان قدس عباسی در نظر دارد، به یمن میلاد حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) جشنی را در روز سه شنبه آینده (۱۳ رجب ۱۴۴۳ هجری) برای تقدیر از ۱۵۰ کودک یتیم در برخی موسسات استان کربلا برگزار کند.

عقیل عبدالحسین الیاسری، رئیس بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس عباسی به شبکه الکفیل گفت، این جشن به همت بخش روابط عمومی، بخش امور خدماتی و بخش امور فکری و فرهنگی با همکاری بخش رسانه آستان قدس عباسی برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد، هدف از برگزاری این جشن شاد کردن دل کودکان، تاکید بر نقش اثر‌گذار آستان قدس عباسی در مشارکت اجتماعی با نهادهای جامعه مدنی و اهتمام به همه اقشار جامعه از جمله ایتام است.

الیاسری گفت، این جشن در چارچوب برنامه آستان قدس عباسی برای گرامیداشت میلاد پدر ایتام و سرپرست آنها حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) گنجانده می شود.

وی در خاتمه اظهار داشت، کمیته‌ای تشکیل خواهد شد که برگزاری این جشن و تهیه برنامه ویژه ای برای آن را به عهده خواهد گرفت که شامل تقدیر از ایتام با هدایای نقدی و غیرنقدی و تقدیر ویژه از سوی بخش رسانه آستان قدس عباسی می‌شود.

کد خبر 1148284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha