حساسیت به آرمان های راستین انقلاب اسلامی از ویژگی های افراد انقلابی است

گودرزی راه شناخت یک فرد انقلابی را سنجش میزان حساسیت وی به آرمان های راستین انقلاب اسلامی دانست و گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری باید با روحیه جهادی آرمان های انقلاب را فریاد زد و مطالبه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «داوود گودرزی»، امروز (دوشنبه 25 بهمن) در ویژه برنامه کشوری «دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی» که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد گفت: آرمان های انقلاب اسلامی باید با روحیه جهادی مطالبه شود و دفاع از انقلاب اسلامی یک ارزش مهم برای دانشجویان دغدغه مند به شمار می رود.

 

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور افزود: در خصوص تجزیه و تحلیل در مورد موضوعات مهم و تخصصی نباید خیلی خشک یا خیلی احساسی عمل شود زیرا ممکن است یک اشتباه در این زمینه به فرصتی برای سو استفاده دشمن تبدیل شود.

 

وی اضافه کرد: عدالت از اصلی ترین شعارهای انقلاب اسلامی سات و به معنای ناحق نشدن حقوق و ایستادگی دربرابر تبعیض است تا همه چیز در جامعه عادلانه باشد.

 

گودرزی راه شناخت یک فرد انقلابی را سنجش میزان حساسیت وی به آرمان های راستین انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری باید با روحیه جهادی آرمان های انقلاب را فریاد زد و مطالبه کرد.

 

لازم به ذکر است، این نشست با موضوع «دانشجوی انقلابی، پرچمدار عدالت طلبی و آرمان خواهی» و با حضور مجازی دانشجویان بسیجی از سراسر کشور برگزار شد.

 

کد خبر 1148311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha