تجدید میثاق مدیرکل و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با شهدا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از همکاران با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۵ بهمن ماه) همزمان با آغاز نخستین روز کاری خود به عنوان مدیرکل به همراه معاونین و تعدادی از همکاران با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج، با شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تجدید بیعت کردند.

 

«امین درخشان» در حاشیه این آئین گفت: اگر توفیق خدمت گذاری امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده، همه از برکت وجود شهدا و از جان گذشتگی آنها است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه های اساسی زندگی مسلمانان دانست و اظهار کرد: قبل و بعد پیروزی از انقلاب اسلامی نیز راه و مسیر ما همواره پیمودن منش و روش شهدا بوده است.

وی افزود: شهید بزرگی همچون سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در راه ایثار و جهاد متولد شد و در همین مسیر که آرزوی شهادت را داشت، به این فیض عظیم نائل آمد.

 

درخشان یادآور شد: امروز بعد از شهادت سپهبد شهید سلیمانی و سایر شهدا، ما باید جهت ترویج فرهنگ ناب اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، این مسیر را با قدرت ادامه دهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: وظیفه و رسالت ما این است که جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به این حوزه عظیم فرهنگی، گام برداریم.

وی ضمن تاکید دوباره بر پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: این فرهنگ باید در قالب فیلم، عکس، کتاب، شعر و قالب های مختلف به نسل‌های آینده منتقل شود.

 

درخشان اظهار امیدواری کرد این حرکت کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین روز کاری چراغ راهی برای ادامه مسیر خدمت گذاری در حوزه فرهنگ و پاسداشت سیره، منش و روش شهدا مدنظر همکاران قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1148318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha