خانواده های شهدا افتخار کشور و انقلاب اسلامی هستند

نوری گفت: خانواده های شهدا افتخار کشور و انقلاب اسلامی هستند بدون ایثار و شهادت انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و کشور از گزند دشمنان در امان نمی ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، «داور نوری» در دیدار از والدین و خانواده های گرامی شهیدان والامقام «مسعود و صابر عالمراثی»، «حمید آقازاده»، «حسن راستگو»، «التفات زمانه»، «طاهر دبیر» و «خداکریم اسدی» گفت: خانواده های گرانقدر شهدا صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و احترام و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است و همة ما باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده های عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تجلیل از صبر و اسقامت والدین و خانواده های شهداء، خاطر نشان کرد: شهیدان شما زنده هستند عند ربهم یرزقون؛ شما عزیز هستید و مردم و دولت به شما افتخار می‌کنند. ما همیشه به روحیه جهاد و ایثار و فداکاری نیاز داریم.

 

این مقام مسئول نسبت به حل مسائل مطرح شده از طرف خانواده ها و پیگیری فرایند نگهداری و درمان والدین گرانقدر شهدا  قول مساعد داد.

 

رئیس دفتر و روابط عمومی بنیاد استان، رئیس منطقه صندوق قرض الحسنه شاهد و رئیس اداره بنیاد شهرستان اردبیل در این  دیدارها مدیر کل بنیاد را همراهی کردند.

کد خبر 1148348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha