طرح آبرسانی به ۱۱۰۰ روستا با رمز «یا علی ابن ابیطالب» در زنجان آغاز شد

سردار سلیمانی گفت: طرح آبرسانی به روستاهای محروم کشور با توافق وزات نیرو و آبفاهای استانی در ۱۱۰۰ روستا در مرحله اول به نیت امام علی(ع) آغاز می شود و بقیه روستاها نیز در مدت ۳ سال ۷۲۰۰ روستا عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در آیین عملیات اجرایی آبرسانی به بیش از 6 هزار روستای کشور که به صورت نمادین در زنجان آغاز شد، اظهار کرد: مقدمات لازم برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم  در آستانه قرن 15 هجری آماده شده است.

 

سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران با رهبری امام خامنه ای توانست به توطئه دشمنان پیروز شود، افزود: ملت ایران بر دشمنانش پیروز گشته و دشمن به شکست از ایران اعتراف می کند.

 

وی ادامه داد: قوای سه گانه برای مرحله جدیدی از تاریخ پرافتخار انقلاب ذیل نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری اسلامی رقم می زنند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری ظرفیت ها را برشمرده و چهار مولفه مهم، محور قرار دادن جوان، امید به موفقیت و پیروزی، جهش در پیشرفت و شعار ما می توانیم را مورد تاکید قرار دادند همچنین هفت قله اخلاق، علم، عدالت، اقتصاد، استقلال، مرزبندی با دشمنان و سبک زندگی را به عنوان چشم اندازهای این بیانیه مورد توجه قرار دادند.

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه استکبارجهانی در نقطه مقابل این چشم انداز قرار دارد، افزود: دشمن در سبک زندگی به دنبال بحران در بین ملت های آزاده پرداخته و تلاش می کند این کشورها به علم و دانش دست پیدا نکند.

 

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم، استمرار انقلاب با اهداف متعالی است، خاطرنشان کرد: در این بیانیه رهبری از انقلاب به عنوان موجود زنده رو به جلو که اشتباهات خود را به روز می کند، یاد کرده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور ادامه داد: ملت ایران باید بیانیه را در تمام ابعاد آغاز کند و توجه به برنامه های محرومیت زدایی توسط بسیج در کنار دولت و قوای سه گانه به دلیل اساس مردم سالاری دینی است.

 

به گفته سردار سلیمانی، نقش آفرینی در تحقق دولت اسلامی و دولت انتخاب شده در دوره سیزدهم بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب است و امروز در کشور ظرفیت های بی بدیلی برای پیروز شدن بر مشکلات داریم.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی به روستاهای محروم کشور با توافق وزات نیرو و آبفاهای استانی در 1100 روستا در مرحله اول به نیت امام علی(ع) آغاز می شود و بقیه روستاها نیز در مدت 3 سال 7200 روستا عملیاتی خواهد شد.

 

سردار سلیمانی با یادآوری اینکه پروژه آبرسانی در1100  روستا در کمتر از 6 ماه نهایی خواهد شد، ادامه داد: این یک کارجهادی است و بسبج به دنبال انتقال روحیه رزمندگان دفاع مقدس در خدمت به مردم می باشد.

 

وی ادامه داد: بسیج در تلاش است تا در موضوعات آب کشاورزی و جهش تولید در محصولات کشاورزی و سایر موضوعات با دولت به توافق برسد تا این مسیر را ادامه دهد.

 

این مسئول ادامه داد: در استان زنجان با همت سپاه 603 پروژه در قالب محرومیت زدایی و پیشرفت و سازندگی تمام شده و بهره بردای می شود و 1100 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

 

سردار سلیمانی ادامه داد: تحقق بیانیه دوم الگوی جمهوری اسلامی است که توسط ملت ایران محقق می شود و به جهان اسلام منتقل شده و تاثیرات شگرفی برجای خواهد داشت.

 

رئیس بسیج مستضعفین کشور با یادآوری اینکه در سپاه فرصت خدمت گزاری فراهم شده و از جوانان که دل در گرو حل مشکاات کشور خود دارند درخواست می کنیم به گروه های جهادی بسیج بپیوندند و در کنار دستگاه های خدمتگزار به محرومیت زوایی بپردازد.

 

وی به وجود جوانان با انرژی و ظرفیت فنی برای محرومیت زدایی در کشور اشاره کرد و گفت: ایران سومین رتبه تربیت مهندس را در جهان دارد.

 

این مسئول با یادآوری اینکه رزمایش کمک مومنانه هر ماه به صورت گسترده اجرا می شود، گفت: هر ماه یک هزار میلیارد تومان درپایگاه های بسیج کار جمع آوری و با رعایت کرامت انسانی توزیع می شود.

 

سردار سلیمانی با یادآوری اینکه کمک های مومنانه از زمان شیوه کرونا ظهور کرد و شاهد اجرای آن در دیگر کشورها هستیم، خاطرنشان کرد: انسجام ملت ایران در این دوران متجلی شد.

 

وی با یادآوری اینکه ملت ایران شایسته خدمت و تکریم است، گفت: امیدواریم با رهبری مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی در کشورحل شد و در این جنگ نیز پیروز میدان باشیم.

 

کد خبر 1148364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha