اهدای جهیزیه به ۵۰۰ زوج نیازمند ایلامی در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(۰ره) استان ایلام از اهدای جهیزیه به ۵۰۰ زوج نیازمند ایلامی در طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه ایلام، معاون سیاسی امنیتی استانداری  و جمعی از مدیران استانی، 100 سری جهیزیه به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان اهداء شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: این یکصد سری جهیزیه شامل 5 قلم کالای اساسی بوده که ارزش جهیزیه دریافتی هر زوج بیش از 20 میلیون تومان است.

 

« رضا طاهری» تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 500 زوج نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان جهیزیه دریافت کرده اند.

 

وی گفت: در آینده نزدیک 220 سری جهیزیه دیگر به زوجهای در نوبت حمایت استان اهداء می شود و با رایزینی های صورت گرفته با حوزه محرومیت زدایی سپاه،ستاد اجرایی و خیرین نیکوکار تا پایان سال 200 سری جهیزیه دیگر تآمین خواهد شد و تلاش می شود تعداد 450 زوجی که در نوبت  دریافت اقلام هستند امسال جهیزیه دریافت کنند.

 

طاهری با عنوان اینکه مشارکت افراد خیر و نیکوکار نقش مهمی در تأمین نیازهای قشر مددجوی استان دارند افزود: خیرین استان امسال تاکنون  در زمینه های مختلف بیش از 89 میلیارد تومان به نیازمندان استان کمک کرده اند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت کمک به امر ازدواج در بین جوانان، خاطرنشان کرد: تأمین جهیزیه زوجها اقدامی مهم در راستای پایدارسازی ازدواج و جلوگیری از کاهش جمعیت است.

کد خبر 1148376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha