از برگزیدگان ستاد دهه فجر ورامین تقدیر بعمل آمد

طی مراسمی از برگزیدگان ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر شهرستان ورامین تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در جلسه تقدیر از برگزیدگان دهه فجر شهرستان ورامین گفت: هر جا همدلی و وفاق باشد خداوند برکات خودش را نازل می کند و هدف ما اعتلای انقلاب اسلامی و تحقق شعار اسلام ناب است و خداوند متعال در این راه یاری گر اعتلای شعائر الهی است.
وی افزود: تمامی ارکان ستاد دهه فجر در شهرستان ورامین و گروه های مختلف به نحو احسن وظایف خود را انجام دادند و تکاپوهای صورت گرفته همراه با حس سربلندی نظام جمهوری اسلامی در بهتر برگزار شدن این مراسم ها کمک شایانی نمود.
درویشی گروه های مردمی را در ایفای نقش خود در همراهی مراسم ها برگ برنده این دانست و تصریح کرد: بهره گیری و مشارکت گروه های مردمی در برگزاری مراسم نشان دهنده این بود ظرفیت های گروه های مردمی در شهرستان ورامین بسیار بالا است.
فرماندار ورامین  برپایی نمایشگاه های مردمی و فضا سازی مناسب را باعث  ایجاد شور و نشاط در سطح شهر دانست و بیان داشت: نقطه اوج مراسم های امسال راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بود، عظمت و شکوه راهپیمایی خودرویی و موتوری را اقصی نقاط کشور و خصوصا شهر ورامین نشات گرفته از کار قوی و برنامه ریز ی مناسب بود و مردم باردیگر نشان دادند حساب انقلاب و برخی ناکارآمدی ها  از اصل انقلاب جدا است و  دست معجزه گر الهی نیز در این حرکت عظیم دخیل بوده است.
وی ادامه داد: این جلوه گری عظیم مردم با بصیرت در یوم الله  22 بهمن امسال  بار دیگر وظیفه ما مسئولان سنگین تر نمود  و این را خاطر نشان کرد که مردم پای انقلاب بوده و هستند و وظیفه مسئولان است که مشکلات را حل کنند و قدردان واقعی این مردم همیشه در صحنه باشند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه گفت: ظرفیت های مردمی در ایجاد شکوه و جلوه گری در مقابل تهدیدات دشمنان برای ما بسیار مهم است و در حوزه های مختلف شاهد بهره گیری و حضور گروه های مردمی در برگزاری مراسم بودیم.
وی افزود: کارهای نوین و پیشرفته ای مانند انعکاس دستاوردهای انقلاب در شهرستان ورامین بسیار مناسب بوده که مردم تشخیص دهند در انقلاب و چهل و سه سال گذشته چه کارها و دستاوردهایی رخ داده است.
حجت الاسلام محمودی سرمایه گذاری در برنامه های فرهنگی را لازم دانست و اظهار داشت: باید در حوزه های فرهنگی تاثیر گذاری و ابدعات نوینی را انجام دهیم و می شود  از برنامه های نوین و ابداعات صورت گرفته در طول سال و در مناسبت های مختلف  بهره برد.

کد خبر 1148392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha