۳۲هزار خانوار در ۱۲۸ روستا  از آب سالم بهره مند می شوند

برارزاده گفت: ۳۲هزار خانوار در ۱۲۸ روستا به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا با صرف اعتباری به ارزش ۳۳۰میلیارد تومان از آب سالم بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «بهزاد برارزاده» امروز(۲۵بهمن) در آئین کلنگ زني آغاز عملیات اجرایی ۱۹ پروژه بزرگ آبرساني بسیج استان مازندران که با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین امام علی (عليه السلام) در روستاي دولت آباد شهرستان ساري برگزار شد، با بیان اینکه ۵۸ شهر و ۱۶۷۸ روستا تحت پوشش خدمات آبرسانی این شرکت قرار دارد، اظهار کرد: با کمبود آب یا تنش آبی در استان مواجه هستیم، از مردم تقاضا داریم تنها با  ۱۵تا ۲۰ درصد صرفه جویی، در گذر از این تنش به ما کمک کنند.

 

مدیرعامل آبفا مازندران با بیان اینکه این پروژه ها در ۱۰شهرستان همزمان اجرایی می شود،‌افزود: ۳۲هزار خانوار در ۱۲۸ روستا با صرف اعتباری به ارزش ۳۳۰میلیارد تومان از آب سالم بهره مند خواهند شد.

 

برارزاده با بیان اینکه فقر مازندران در فضای سبز آن نهفته است، افزود: به جهت اینکه از آب های زیرزمینی درحال بهره برداری هستیم با تنش آبی مواجه ایم.

 

وی با استفاده از آب های سطحی همانند آب سدها در دستور کار قرار دارد، گفت: در روستاهای ما۷۸درصد از آب های با کیفیت و پایدار بهره مند هستند.

 

برارزاده با بیان اینکه رفع تنش آبی ۹۵درصدی در روستاهای استان را پیگیریم، افزود: همه پتانسیل های آب و فاضلاب استان مازندران در خدمت بسیج سازندگی سپاه کربلا هستیم که پروژه های آب رسانی روستاها به زودی محقق شود.

 

وی با بیان اینکه رفع مشکلات آب ۳۵۰روستای دیگر استان نیز در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: رضایت مندی مردم از حوزه آب رضایتمندی از نظام و ولایت را رقم خواهد زد.

 

 

 

کد خبر 1148417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha