جذب ۲۳۲ نفر در آزمون استخدامی قوه قضاییه در کردستان/ ثبت نام آغاز شد

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: در آزمون استخدام کادر اداری قوه قضائیه در استان ۲۳۲ نفر جذب می شوند

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ طیبه فرشادان معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد کردستان از برگزاری آزمون سراسری استخدامی کادر اداری قوه قضائیه در استان کردستان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این آزمون برای جذب ۹۶۰۰ نفر نیروی پیمانی در ۳۱ استان کشور و در سطح ادارات کل دادگستری استان‌ها، در رشته‌های مختلف شغلی برگزار می‌شود.

 

وی ظرفیت جذب آزمون استخدام کادر اداری قوه قضائیه در استان را ۲۳۲ نفر اعلام کرد و افزود: متقاضیان شرکت در این آزمون، در رشته‌های مختلف شغلی تقریر نویس، کاردان اقدامات تأمینی و تربیتی، کاردان حراست، ماشین نویس، متصدی امور دفتری و مسئول ابلاغ و اجرا، جذب دادگستری کل استان کردستان می شوند.

 

سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان کردستان ادامه داد: ثبت نام در این آزمون از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن‌ماه ادامه دارد.

 

وی زمان برگزاری آزمون را نیمه دوم اسفندماه اعلام و خاطرنشان کرد: شرایط سنی داوطلبان برای دارندگان مدرک فوق دیپلم و لیسانس حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۵ سال و برای دارندگان مدارک فوق لیسانس و دکتری حداکثر ۳۸ سال در نظر گرفته است.

 

فرشادان یادآور شد: داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه می‌توانند جهت دریافت اطلاعات کامل‌تر و  ثبت‌نام، به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir  اقدام کنند.

کد خبر 1148440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha