ضرورت حضور مدیران در بین مردم/ مسئولان مرد میدان باشند

مصطفی پور با بیان اینکه بین مردم و مسئولان فاصله افتاده است گفت: مرد میدان باشید و برای حل مشکلامیان مردم بروید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین مصطفی پور» امروز ( دوشنبه، ۲۵ دی ) در جلسه شورای اداری و همچنین تودیع معارفه معاونین و بخشداری مرکزی رشت اظهار کرد: خدمت به مردم مورد توجه همه مسئولان در دولت مردمی قرار گیرد.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بابیان اینکه مردم صاحب اصلی انقلاب و کشور هستند گفت: لذا همه مسئولان در دولت مردمی، به حل مشکلات جامعه توجه داشته و برای رفع آن بکوشند.

 


مصطفی پور اذعان کرد: جوانان ظرفیت بالای استان هستند، از نیروی جوان در پست های مدیریتی بهره گرفته شود.



وی اذعان کرد: پست‌های مدیریتی، امانت مردم است و همه جایگاه‌ها متعلق به مردم است پس از توفیق به وجود آمده کامل استفاده را در رفع معضلات مردمی داشته باشید.‌



مصطفی پور با تاکید بر اینکه امیدواریم همه ما امانت‌دار خوبی باشیم افزود: همه ما به عنوان نوکر مردم بایستی در پست و مقامی که داریم فعال باشیم.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تصریح کرد: ملت ایران ۴۳ تحریم‌ها، فشارهای سنگین اقتصادی، جنگ، تهاجمات و تهدیدات را تحمل کردند و پای نظام و انقلاب محکم ایستادند.‌

 


وی با اشاره به اینکه از داشتن چنین مردمانی بایستی شکرگذار باشیم اضافه کرد: برای تشکیل، حفظ و حراست انقلاب هزینه‌های پرداخت شد. انقلاب اسلامی به راحتی تشکیل نشد به پای این انقلاب خون های پاکی ریخته و شکنجه‌ها دیده شد.

مصطفی پور خاطر نشان کرد: ۳۰۰ هزار شهید در راه این انقلاب اهدا شد و هشت هزار شهید از گیلان تقدیم انقلاب شد لذا حراست از انقلاب وظیفه همگان است‌.

 


وی با تاکید بر اینکه همه ما بایستی قدردان شهدا باشیم و بدانیم چه جایگاهی را داریم اظهار کرد: بین مردم و مسئولان فاصله افتاده است، با حضور مسئولان در میان مردم و بررسی و حل مشکلاتشان از نزدیک این اعتماد را به جامعه برگردانید.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه مرد میدان باشید افزود: مردم بایستی مسئولان اصلی نظام را در کنارشان ببیند تا به نوعی انگیزه و دل گرمی برایشان ایجاد شود.‌

 


گفتنی است: در این مراسم "عبدالله عموزاد‌" به عنوان سرپرست معاونت امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت و "هانی سام دلیری" به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت منصوب شد.
و همچنین محمد صادق زارع طی حکمی از استاندار گیلان به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان رشت منصوب شد.

کد خبر 1148477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha