انتقاد سرپرست فرمانداری آستارا از قطعی مکرر سیستم‌های اداری گمرک

رضایی‌‌پور از قطعی مکرر سیستم‌های اداری گمرک انتقاد کرد و گفت: این قطعی از سوی گمرک و دیگر نهادهای مرز به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(دوشنبه، ۲۵ بهمن) در جلسه شورای ترافیک که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از عدم برطرف نشدن و حل مشکل ترافیک کامیون‌های ترانزیتی خارجی در خیابان‌های این شهرستان انتقاد کرد.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌‌اینکه برای ساماندهی کامیون‌های ترانزیتی خارجی مکان‌های مناسبی در اطراف ساحل و نقاط مختلف شهرستان شناسایی شده است، افزود: تمامی جوانب بررسی و در اولین فرصت مشکل برطرف شود.

 

وی با اشاره به اینکه ترافیک کامیون‌های ترانزیتی خارجی چهره شهر را خراب کرده است، تصریح‌کرد: تجمع کامیون‌ها در حاشیه جاده باعث نارضایتی عمومی است.

 

رضایی‌پور با بیان‌اینکه چند زمین موقت برای قرارگیری کامیون‌های ترانزیت خارجی در راستای ساماندهی و کاهش ترافیک در سطح شهر شناسایی شده است، گفت: با مشارکت دستگاه‌ها با مجموعه فرمانداری برای مدیریت این موضوع و یک جمع‌بندی نهایی بتوانیم این مشکل را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم.

 

نماینده عالی دولت در بندر آستارا با اشاره به اینکه در فروردین ماه سال آینده تقابل مقوله‌های بار و مسافر را در شهرستان آستارا شاهد خواهیم بود، تصریح‌کرد: ساماندهی کنترل ورودی کامیون‌ها در مرز آستارا امری ضروری است.

 

وی از قطعی مکرر سیستم‌های اداری گمرک انتقاد کرد و افزود: این قطعی از سوی گمرک و دیگر نهادهای مرز به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

 

رضایی‌پور بر جایگزینی راهکای مناسب برای حل مشکل قطعی سیستم اداری دستگاه‌های اجرایی در مرز تاکید کرد.

کد خبر 1148500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha