برگزاری  مسابقات سراسری قرآن کریم در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زاهدان

مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ویژه کارکنان و خانواده کارکنان، به مدت دو روز در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زاهدان برگزار شد. 

 

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در مراسم افتتاحیه بخش کتبی این مسابقات که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی در نمازخانه ستاد منطقه برگزار شد گفت: قرآن به عنوان کتاب آسمانی و چراغ راه بشریت، بهترین برنامه زندگی برای سعادت دنیا و آخرت انسان است.

 

ابراهیم پوریزدانی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان این دوره از مسابقات، برای متسابقین رشته های قرآنی، آرزوی موفقیت در مرحله مقدماتی و مراحل بالاتر این دوره از مسابقات نمود.

 

 مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه، از سوی روابط عمومی منطقه و همکاری دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان که داوری مسابقات را عهده دار بود، در بخش آقایان و بانوان به مدت دو روز از 23بهمن برگزار شد و تعداد 38 شرکت کننده در رشته های کتبی بصورت حضوری و شفاهی بصورت غیرحضوری(برخط) به رقابت پرداختند.
به نقل از کمیته برگزاری مسابقات: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در هفت رده سنی شامل فرزندان در مقاطع تحصیلی قبل از دبستان تا دانشگاه، کارکنان و همسران کارکنان، در رشته های شش گانه کتبی و شفاهی شامل: نهج البلاغه، مفاهیم، تحقیق، ترتیل، صحیح خوانی و حفظ قرآن کریم رقابت نمودند که برگزیدگان رشته ها و گروه های مختلف این مرحله، در مرحله نیمه نهایی، با منتخبین سایر شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در سایر نقاط کشور رقابت خواهند نمود.

کد خبر 1148613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha