صبر، شجاعت و عدالتِ امام علی(ع) باید الگوی تمامی اقشار جامعه قرار گیرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: صبر، شجاعت و عدالت از ویژگی‌های بارز امام علی(ع) است که باید الگوی تمام اقشار جامعه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران در  مراسم ویژه ولادت امام علی(ع) و روز پدرمراسم که در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون و کارمندان ادارات برگزار شد، اظهار کرد: از جمله خصلت‌های بارز امام علی(ع) صبر، شجاعت و عدالت است که باید همه افراد جامعه آن‌ها را الگوی خود بدانند.

 

 

وی افزود: ما باید صفات و خصوصیات این امام همام را به‌عنوان الگو سرمشق زندگی خویش قرار داده و با بهره‌گیری از روایات و احادیث برجای مانده از ایشان زندگی سعادتمندی برای خود و جامعه اسلامی داشته باشیم.

 

 

حجت‌الاسلام منتشلو تصریح کرد: در شرایط اجتماعی که اکنون در آن هستیم به ویژه با توجه به شیوع بیماری کرونا سخنانی از حضرت علی(ع) نقل می‌کنیم مبنی بر اینکه دشواری‌ها جز با شکیبایی از میان نمی‌رود و همچنین امام علی(ع) فرمودند «پیوسته بر صبر و شکیبایی پیشه کنید زیرا کسی که اهل شکیبایی و صبر باشد، محنت و سختی بر او آسان خواهد شد».

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران اضافه کرد: امیدواریم مردم این سخنان را در شرایطی کنونی اجتماع به عنوان تابلویی پیش روی خود قرار دهند و آن را آویزه گوش خود کنند تا دشواری‌ها را بهتر برای خود هموار کنند.

 

 

در پایان این مراسم به همّت اداره تبلیغات اسلامی کامیاران و دیگر نهادها هدایایی به رسم یادبود به کسانی که اسامی آنها با نام مبارک «علی» مزیّن بود، اهدا شد.

 

 

همچنین در این مراسم، گروه‌های مولودی خوانی و دف‌نوازی در وصف و منقبت این امام همام به اجرای برنامه پرداختند.

کد خبر 1148658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha