نفرات برتر اولین جشنواره هنرهای تجسمی آستارا مشخص شدند

دولت‌خواه از مشخص شدن نفرات برتر اولین جشنواره هنرهای تجسمی در آستارا خبر داد و گفت: آیین تجلیل از نفرات برتر و برگزیده در سالن سینما قربان‌پور برگزار شد.

«امین دولت‌خواه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: اولین جشنواره هنرهای تجسمی، با هدف اعتلای رسانه نقاشی به طور خاص و هنرهای تجسمی به طور عام ایجاد جهت نمایش بخشی از فعالیت‌های هنر در حوزه هنرهای تجسمی برگزار شد.

 

رئیس انجمن هنرهای تجسمی بندر آستارا با بیان‌اینکه در مجموع ۳۲۳ اثر از ۸۵ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود،افزود: پس از داوری۶۰ اثر به بخش نمایشگاه و مسابقه جشنواره راه یافتند.

 

وی با اشاره به اینکه آیین تجلیل از نفرات برتر و برگزیده با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر در سالن سینما قربان‌پور برگزار شد، تصریح‌کرد: در این جشنواره وحید سیگاری در رشته خوشنویسی، پرویز نوری‌زاد در رشته عکاسی، یاسمن جوان و آیدا منصف در رشته نقاشی به عنوان نفرات برتر انتخاب و با اهدای تندیس و جایزه ۱۵ میلیون ریالی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

دولت‌خواه با بیان‌اینکه فاطمه فیض‌نژاد، مریم فضلعلی‌زاده، زهرا علیدادی، علیرضا ناقدی، تینا مجرب در رشته نقاشی؛ فراز آهنین، فرهنگ مرادی، سپهر شمسی‌نژاد در رشته عکاسی؛ ملیحه مقدم در رشته حجم و مجسمه‌سازی و رامین باغچه‌سرایی در رشته خوشنویسی به عنوان نفرات شایسته تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند، اضافه‌کرد: به نفرات شایسته تقدیر دیپلم افتخار و لوح یادبود جشنواره اهدا شد.

 

مدیر و دبیر اولین جشنواره هنرهای تجسمی بندر آستارا با اشاره به اینکه مازیار عمادزاده کارشناس هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فرزاد فرجی رئیس هیئت مدیره انجمن هنرمندان سفالگر، دبیر جشنواره تجسمی فجر و محمدرضا اسلام‌پرست طراح گرافیک، عضو اصلی انجمن گرافیک ایران؛ هیئت داوران نخستین جشنواره هنرهای تجسمی آستارا بودند، خاطرنشان‌کرد: استاد خسرو فیروزی هنرمند پیشکسوت آستارا رئیس افتخاری جشنواره و فریدون سخی‌کار دبیر هنری جشنواره و خانم حمداله‌زاده دبیر اجرایی جشنواره بودند.

کد خبر 1148729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha