کمک یک میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان طرح محسنین در رامسر

سرایی گفت : در سال جاری تا کنون یک میلیارد و ۲۶میلیون تومان توسط حامیان و خیرین به ایتام و فرزندان طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد رامسر کمک شد.

«پرویز سرایی»، در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، با بیان اینکه در  رامسر هزار و ۶۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: مردم نیکوکار این شهرستان می‌توانند با پرداخت صدقات و زکات به کمیته امداد در خدمت رسانی به مددجویان کمک کنند.

 

رئیس کمیته امداد  رامسر  گفت: در سال جاری تا کنون   یک میلیارد و ۲۶میلیون  تومان توسط حامیان و خیرین به  ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک شد.

 

وی افزود :  دو هزار و ۸۲۰ حامی و خیر نیکوکار مبلغی به ارزش یک میلیارد و ۲۶ میلیون تومان به حساب ۲۱۳ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین تحت حمایت در این شهرستان پرداخت کردند .

 

سرایی با اشاره به اینکه از مجموع این تعداد ۲۷نفر از فرزندان جزء ایتام بوده و ۱۸۶ نفر از فرزندان طرح محسنین هستند، تصریح کرد : کمک های نقدی حامیان به صورت ماهیانه به حساب فرزندان واریز و کمک های غیر نقدی توسط واحد اکرام جمع آوری و به دست فرزندان رسانده می شود .

 

وی بیان کرد: خیران و حامیان نیکوکار می‌توانند کمک های خود را از طریق سامانه اکرام  ekram.emdad.ir به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

 

کد خبر 1148750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha