شادیانه میلاد امام علی(ع) در مسجد قائمیه سفیدشهر برگزار شد

امام جماعت مسجد قائمیه سفیدشهر از اجرای جشن باشکوه میلاد امام علی(ع) همراه با تجلیل از پدران جهادی با برنامه های متنوع فرهنگی در مسجد قائمیه سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسین طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام سراسر نور میلاد مولی الموحدین حضرت امام علی(ع) و پدر، مراسم جشن باشکوهی در مسجد قائمیه سفیدشهر برگزار شد.

 

امام جماعت مسجد قائمیه سفیدشهر افزود: این مراسم شادیانه سه شنبه ۲۶ بهمن همراه با نماز مغرب و عشا با مشارکت کانون فرهنگی انتظار مسجد قائمیه سفیدشهر، هیئت امنای مسجد قائمیه سفیدشهر، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل و پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم در شبستان حضرت زهرا(س) مسجد قائمیه سفیدشهر برگزار شد.


حجت الاسلام طالبی افزود: این برنامه با هدف معرفی امام علی علیه السلام به عنوان الگوی زندگی و تبیین آموزه های علوی برای زندگی فردی، اجتماعی، جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و افزایش نشاط اجتماعی، همراه با تجلیل از پدران جهادی برگزار شد.


امام جماعت مسجد قائمیه سفیدشهر در تشریح برنامه های این شادیانه گفت: تلاوت قرآن، اجرای جذاب گروه فرهنگی آب و آفتاب، ترویج معارف و مفاهیم مذهبی در قالب اجرای شعر نمایش از جمله برنامه های این مراسم بود.



امام جماعت مسجد قائمیه سفیدشهر خاطر نشان کرد: اجرای همخوانی گروه همخوانی منتظران مهدی متشکل از نوجوانان مسجد، مدیحه سرایی و مولودی خوانی، اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی و اهدا جوایز به برگزیدگان مسابقات و تجلیل از اسامی مزین به نام مرتضی، حیدر و علی از دیگر برنامه های این شادیانه بود.



سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل با ۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 1148787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha