نجوای زیارت «امین الله» در روز میلاد امام علی (ع) در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: قرائت زیارت«امین الله» همراه با جشن و مولودی خوانی از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در سالروز میلاد امام علی (ع) بود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم به مناسبت سالروز میلاد مولای متقیان علی (ع) میزبان محبان اهل بیت (ع) بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این کانون 2 برنامه به این مناسبت برگزار شد، که یکی در شب میلاد امام علی (ع) و دیگری در ظهر روز میلاد آن حضرت بود.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در سالروز میلاد نخستین ستاره آسمان امامت و ولایت، میزبان محبان و دوستداران آن حضرت بودند که این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «سیدمهدی نسابه» همراه بود.

 

حضوری ادامه داد: همچنین مداحی و مولودی خوانی نیز بخش دیگری از این برنامه بود که در شب میلاد این امام همام و با حضور نمازگزاران و اهالی مسجد انجام شد.

 

وی به دیگر برنامه این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: مراسم دیگری نیز در ظهر روز میلاد امام علی (ع) و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در این کانون برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم اضافه کرد: این مراسم همراه با نجوای زیارت «امین الله» با نوای قناعت پیشه ذاکر اهل بیت (ع) و مولودی خوانی در این کانون انجام شد.

 

کد خبر 1148808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha