۴۰مقاله به دبیرخانه همایش ملی «هزاره شیخ طبرسی» رسید

زارع نژاد گفت: بیش از ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی «هزاره شیخ طبرسی» ارسال شد و مورد داوری هیات داوران قرار گرفته که از بین این تعداد ۲۶ مقاله برگزیده و منتخب چاپ در کتاب مجموع مقالات شدند که امروزهمزمان با آئین اختتامیه همایش رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «مهرداد زارع نژاد» امروز(۲۷بهمن) در همایش ملی «هزاره شیخ طبرسی» از علمای قرون پنج و شش هجری به همت دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد، اظهار کرد: این همایش از سال ۱۳۹۷ به صورت رسمی آغاز به‌کار کرد، هر چند پیشتر هم اقداماتی جهت اخذ مجوز صورت گرفته بود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با اشاره به برگزاری اولین راهپیمایی اربعین در این دانشگاه، اظهار کرد: خرسندیم این مراسم خوب را برگزار کردیم سپس به مرحله استقبال از شهدای خوشنام در دانشگاه رسیدیم این رویکرد ادامه پیدا کرد تبلورش برگزاری جشنواره تلاوت های مجلسی در این دانشگاه برای اولین بار در قالب همایش ملی بود.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون در دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر همایش ملی هزاره شیخ طبرسی در حال برگزاری است، گفت: این همایش از سه سال و نیم پیش شروع شده و تاکنون به‌دلایل مختلف برگزار نشده بود.

 

زارع نژاد عنوان کرد: برای برگزاری این همایش دوستان از بیرون دانشگاه همچون امام جمعه، فرماندار، ریاست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و غیره به کمک دانشگاه آزاد آمدند.

 

وی با بیان اینکه در طی این مدت بیش از ۴۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شد و مورد داوری هیات داوران قرار گرفته که از بین این تعداد ۲۶ مقاله برگزیده و منتخب چاپ در کتاب مجموع مقالات شدند که در روز همایش رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پسوندی که دارد تبیین و شناخت و ارائه افرادی است که مربوط به این آب و خاک هستند و آرمیده‌اند ولی کمتر به آنها توجه شده است.

 

زارع نژاد بیان کرد: این کار از ۲۰ سال پیش در حال انجام است، ما در این رابطه اعلام آمادگی کردیم و به این روال ادامه خواهیم داد تا تمامی پتانسیل و توان را برای شناساندن مفاخر استان در حوزه های مختلف بکار ببندیم که در این راستا نیاز به همدلی و همراهی همه اعضا داریم.

کد خبر 1148860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha