طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی ۶۰ بیمار بدحال کرونایی بستری شدند

صیادی با اعلام خبر بستری ۱۵۰ بیمار بدحال کرونایی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی ۶۰ بیمار بدحال کرونایی بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « شهرام صیادی» در جمع خبرنگاران در خصوص روند وضعیت بیماری کرونا در البرز گفت: طی 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی 60 بیمار بدحال کرونایی بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: همچنین 510 بیمار بدحال کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز بستری هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا 83 هزار و 475 بیمار بدحال کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز بستری شدند.

 

صیادی به ضرورت تزریق مرحله سوم واکسن کرونا تأکید کرد و گفت: ضروری است شهروندان با توجه به وضعیت بیماری کرونا خود را ملزم به رعایت قوانین بهداشتی کنند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشت و درمان استان البرز بر ضرورت تزریق واکسن، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از دورهمی خانوادگی، استفاده از ماسک و موادضدعفونی تأکید کرده اند و ضروری است مردم خود را ملزم به رعایت قوانین کنند.

کد خبر 1148895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha