کمک ۲ میلیاردی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

ذبیح الله اعظمی گفت: یک میلیارد تومان از بودجه ای که در اختیار دارم را برای تکمیل ساختمان نیمه کاره این اداره کل و یک میلیارد تومان نیز کمک به حوزه فرهنگی و هنری اختصاص می دهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «ذبیح الله اعظمی» در آیین اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان با اشاره به وجود گروه های موسیقی بسیار خوب و با استعداد در جنوب کرمان، گفت: دو شب در این جشنواره حضور داشتم با اجرای گروه های متفاوت  متوجه این ظرفیت مهم شدم.
 
 
نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در برگزاری جشنواره موسیقی فجر، افزود: در چند سال اخیر شاهد تلاش و حمایت مدیر کل از هنرمندان و هنر دوستان این منطقه هستم، اسحاقی یکی از تخصصی ترین مدیران کل است و بنده از نزدیک شاهد تلاش و کوشش ایشان در تمام طول این سال بوده ام که جای بسی تقدیر و تشکر دارد. 
 
وی ابراز کرد: امیدوارم چنین جشنواره های باکیفیتی در این منطقه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داشته باشد تا مردم از این ظرفیت بی نظیر استفاده کند.
 
اعظمی اظهار کرد: استعداد های خوبی در حوزه موسیقی جنوب کرمان وجود دارد که نشان می دهد آینده خوبی در انتظار موسیقی این منطقه است.
 
 
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: یک میلیارد تومان از بودجه ای که در اختیار دارم را برای تکمیل ساختمان نیمه کاره این اداره کل و یک میلیارد تومان نیز کمک به حوزه فرهنگی و هنری اختصاص می دهم شود.
 
 
وی در با تاکید بر اینکه با تمام وجود از هنرمندان حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: هر جا که لازم باشد و از ما کمک بخواهند دریغ نمی کنیم چرا که هنرمندان سرمایه های این منطقه می باشند.
کد خبر 1148937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha