لزوم بهره گیری از ابزار هنر و رسانه برای ترویج فرهنگ نماز

ثقتی خواستار گسترش تولید محتوای مرتبط با حوزه نماز با بهره‌گیری از ابزارهای هنری و رسانه‌ای شد و گفت: این محتواها با نشر در فضای مجازی گسترش یافته و نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ نماز دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا ثقتی» امروز(چهارشنبه، 27 بهمن) در مراسم تجلیل از خادمان و فعالان نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه با تاکید بر ترویج فرهنگ نماز در جامعه اظهارکرد: نماز داروی شفابخش روح آدمی است که موجب تامین سلامت روح انسان می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت ترویج نماز در جامعه تاکید کرد و افزود: نماز موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه با ایجاد و گسترش علقه اجتماعی و تعهد در افراد نسبت به هنجارهای اجتماعی و تقویت نظارت همگانی برای جلوگیری از بروز این آسیب‌ها می‌شود.

 

وی ادامه داد: تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی به‌ویژه در حوزه نماز منوط به فراگیر بودن آن و همت همگانی در پیشگیری از برخی مسائل و مشکلات فرهنگی است.

 

ثقتی خواستار گسترش تولید محتوا مرتبط به حوزه نماز با بهره‌گیری از ابزارهای هنری و رسانه‌ای شد و بیان کرد: این محتواها با نشر در فضای مجازی گسترش یافته و نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ نماز دارد.

 

در پایان این مراسم از «احمد هدایت پناه» در حوزه مطالعات نماز، «حمید بلوری متمدن » در حوزه ناشران برتر، «مصطفی شریعتی» به‌عنوان مدرس، «سیدمرتضی رضویان» مدیرمسئول نشریه رخداد گیلان در حوزه رسانه‌های فعال و «سخاوت امانی» به‌عنوان عکاس فعال در حوزه نماز تجلیل شدند.

 

 

کد خبر 1148938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha