وضعیت سفرهای زیارتی عتبات و سوریه از استان کرمان/ نویدهایی هم در خصوص سفر عمره وجود دارد

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با توضیح پیرامون سفرهای هفتگی عتبات از استان کرمان و نیز سفرهای زیارتی قریب الوقوع سوریه گفت: نویدهایی هم در خصوص سفر عمره وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمود عرب نژاد، چهارشنبه(۲۷ بهمن)در نشست ستاد استانی اربعین حسینی با اشاره به مشکلاتی که سال ۹۹ در اعزام زائرین اربعین ایجاد شد؛ تأکید کرد: از همین الان باید یک شرکت هواپیمایی مشخص باشد که با مشکل مواجه نشویم.

 

 

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به آغاز مجدد پروازهای سفر عتبات عالیات از آبان ماه سال جاری با هزینه قریب به ۱۰ میلیون تومان؛ گفت: این پروازها هم اکنون به چهار پرواز در هفته رسیده است.

 

 

 

وی ادامه داد: پروازهای یکشنبه و جمعه از طریق شرکت جنوب شرق به ظرفیت ۱۶۰ نفر با هواپیمایی زاگرس به مقصد نجف و چهارشنبه ها و بامداد جمعه توسط شرکت مرکزی کارگزاران با هواپیمایی ماهان و به ظرفیت ۲۰۰ نفر از کرمان به بغداد انجام می شود.

 

 

 

عرب نژاد با اشاره به هزینه های بالای سفر گفت: ۶۵ درصد هزینه ها فقط صرف بلیط هواپیما می شود و درخواست داریم استاندار در خصوص وام قرض الحسنه به زوار با بانک ها رایزنی کند.

 

 

وی در خصوص سفر زیارتی سوریه نیز اعلام کرد: نخستین کاروان کرمان با ۵۰ زائر در سوم اسفندماه جاری از فرودگاه امام(ره) عازم می شوند و در نوبت های بعدی در آخر اسفندماه و اوایل فروردین ماه زائران به صورت مستقیم از کرمان عازم سوریه می شوند.

 

 

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه نویدهایی هم در خصوص سفر عمره وجود دارد؛ افزود: در حال حاضر از استان کرمان ۳۰ هزار نفر در نوبت حج تمتع و یکصدهزار نفر در نوبت سفر عمره هستند.

کد خبر 1148952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha