مدرسه خیریه ۷ کلاسه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

عباسپور از افتتاح و بهره برداری از مدرسه خیریه دخترانه هفت کلاسه شهید فاطمی در منطقه هفتصد واحدی فلکه فرودگاه به همت هیات رزمندگان اسلام شهرستان آبادان در اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «احسان عباسپور» عصر امروز (چهارشنبه ۲۷ بهمن) در حاشیه بازدید از چند پروژه در حال احداث هیات رزمندگان شهرستان که برخی از آنها با مشارکت خیرین در حال ساخت است در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از پروژه های شاخص این ستاد ساخت دبیرستان دخترانه هفت کلاسه شهید فاطمی در منطقه هفتصد واحدی فلکه فرودگاه این شهر است که با مشارکت خیر مدرسه ساز در حال ساخت است.

 

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان با بیان ایتکه به نظر می‌رسد این پروژه در اسفندماه سال جاری به بهره برداری و افتتاح شود افزود: احداث ستاد مرکزی اربعین شهرستان آبادان در جوار این مدرسه یکی دیگر از پروژه های هیات رزمندگان این شهرستان عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: احداث ساختمان مرکزی هیات رزمندگان اسلام در محل روبروی دبیرستان ابن سینا و جنب حوزه علمیه خواهران آبادان از دیگر پروژه های در حال احدث این هیات است که امروز از آنها بازدید شد.

 

کد خبر 1149017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha