جوانان  از مسیر مهارت و تخصص و کسب تجربه وارد کار شوند

مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه همگان نسبت به جهاد تبیین مسئول هستند، گفت: جوانان از مسیر مهارت و تخصص و کسب تجربه وارد کار شوند.

«جلیل شهریاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین بیان داشت: مسئله تبیین بیان اقدامات و دستاوردهایی است که مردم آن طور که باید و شاید در جریان آن باشند.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه تبیین باید به جهاد تبدیل شود، ادامه داد: مردم ما در شرایط حاضر دچار گرفتاری‌های اقتصادی و اجتماعی شده اند از جمله این گرفتاری ها که روزمره در جامعه مشاهده می کنیم افراد کارتون خواب معتاد بی سرپرست و بدسرپرست فقیر در جامعه اسلامی است که این ناهنجاری ها در شأن مردم نیست و مردم ما نباید گرفتار شرایط اقتصادی جامعه و این مشکلات باشند بلکه با توزیع در سطح منابع و امکانات باید مشکلات را حل و رفع کرد.

 

شهریاری تصریح کرد: اگر مردم هر جامعه‌ای پذیرفتند که خودشان هم در مشکلاتشان دخیل هستند آن جامعه موفق و پیروز می شود؛ اگر ما بپذیریم که بخشی از این مشکلات را می توانیم با کنار هم بودن و با استفاده از ظرفیت های مختلف کنار  بگذاریم و خودمان را برای مشکلات مان در جامعه مسئول بدانیم بسیاری از این مشکلاتی که در جامعه است را می توانیم حل و فصل کنیم.

 

وی افزود: باید به مردم اعلام کنیم اگر کسی در جامعه فقر دارد از نگاه بینش و تفکر خودش فقیر است اگر کسی امروز به میدان کار بزند باید از مسیر مهارت و تخصص و کسب تجربه وارد کار شود باید به مردم بیان شود که ما در بحث جهاد تبیین همه و همه مسئول هستیم.

کد خبر 1149032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha