تحویل ۳۰ واحد مسکونی محرومین از ابتدای سال جاری

نجفی از تحویل ۳۰ واحد مسکونی محرومین از ابتدای سال جاری تا کنون در فراهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «نعمت الله نجفی» در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج فراهان که با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد، به فعالیت های سپاه فراهان در راستای محرومیت زدایی اشاره کرد و  گفت: رویکرد سپاه و بسیج در اجرای پروژه ها امیدآفرینی و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فراهان با اشاره به اینکه و بسیجیان و پاسداران با روحیه انقلابی و جهادی علاوه بر اینکه مشکلات مردم را برطرف می کنند موجب ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه نیز هستند، افزود: با تلاش ها و فعالیت های سپاه و بسیج فراهان امروز شاهد ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان فراهان ۱۰۰ گروه جهادی فعال سازماندهی شده اند، ادامه داد: این گروه های جهادی در عرصه های مختلف سازندگی، اشتغال زایی، بهداشت و درمان، محرومیت زایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی، کشاورزی، فرهنگی و خدماتی به مردم خدمات ارائه می دهند.

 

این مقام مسئول در ادامه به سازماندهی 60 صندوق قرض الحسنه در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از اقتصاد مردمی نیز اشاره کرد و گفت: بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در قالب این صندوق ها نقش آفرینی می کنند و بیش از ۳ شهر و ۷۵ روستا در سطح شهرستان جامعه هدف این صندوق ها هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه فراهان اضافه کرد: در سالجاری به برکت صندوق های قرض الحسنه و ۳ تعاونی شهرستان بیش از ۳۰۰ شغل مستقیم ایجاد شده است.

 

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه در راستای نهضت کمک مومنانه در سالجاری بیش از ۸ هزار بسته معیشتی در سطح فراهان توزیع شده است، گفت: از ابتدای شروع این نهضت بیش از ۲۳ هزار بسته کمک مومنانه در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

 

وی همچنین به ساخت 30 واحد مسکونی برای محرومین نیز اشاره کرد و گفت: در سالجاری ساخت ۳۰ واحد مسکونی برای محرومین انجام شده که در اختیار آنها قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: و در سالجاری بیش از ۱۰ پروژه محرومیت زدایی عمرانی شامل کانال کشی، قنوات، آبرسانی شرب و کشاورزی، خانه عالم و احداث یادمان شهدا انجام شده است.

کد خبر 1149093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha