اختصاص دو پرواز مستقیم از کرمان به دمشق/نخستین گروه زائران کرمانی سوم اسفند به سوریه اعزام می شود

عرب نژاد با اشاره به اینکه در مرحله نخست ۵۰ نفر زائر ثبت نامی از استان، سوم اسفند ماه سال جاری از فرودگاه امام(ره) عازم دمشق می شوند؛ گفت: با پیگیری های انجام شده دو پرواز مستقیم نیز از فرودگاه کرمان به فرودگاه دمشق انجام می شود.

محمود عرب نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، با اشاره شروع مجدد سفرهای زیارتی سوریه گفت: در مرحله نخست 50 نفر زائر ثبت نامی از استان، سوم اسفند ماه سال جاری از فرودگاه امام(ره) عازم دمشق می شوند.

 

 

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان افزود: با پیگیری های انجام شده دو پرواز مستقیم نیز از فرودگاه کرمان به فرودگاه دمشق انجام می شود که تاریخ این پروازها را 20 اسفندماه امسال و 11 فروردین ماه سال آینده اعلام و بیان کرد: هر دو پرواز توسط شرکت مرکزی کارگزاران استان و با هواپیمایی ایران ایر انجام می شود.

 

 

وی ظرفیت هر یک از این پروازها را 110 نفر دانست و گفت: مشتاقان زیارت حضرت زینب سلام الله علیها می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی تحت نظارت حج و زیارت استان و یا از طریق سامانه ziarat.haj.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

 

 

عرب نژاد طول مدت این سفر زیارتی را ۵ شب و ۶ روز اعلام کرد و درباره هزینه سفر توضیح داد: هنوز شرکت هواپیمایی نرخ دقیق را اعلام نکرده اما هزینه سفر بالا است.

 

 

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان در پایان متذکر شد: متقاضیان سفر مراقب دلالان و سودجویان باشند و از پرداخت هر گونه وجه نقد خودداری کنند.

 

کد خبر 1149137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha