نبود نگارخانه از دغدغه های اصلی هنرمندان جیرفتی است 

نسیم مولایی مقبلی گفت: یکی از دغدغه های اصلی هنرمندان نبود نگارخانه در قلب شهر جیرفت است و این امر فعالیت های هنری هنرمندان این شهرستان را در بن بست و دور از چشم هنردوستان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «نسیم مولایی مقبلی» در آئین اختتامیه دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر جنوب کرمان، گفت: ۳۷ اثر از ۱۳ هنرمند جنوب کرمانی در نگارخانه یادمان ولایت به نمایش گذاشته شد.

مدیر هنری دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر جنوب کرمان افزود: آثار هنرمندانی از شهرستان های جیرفت، قلعه گنج، کهنوج و رودبار جنوب در این نگارخانه با موضوع آزاد در معرض دید عموم قرار داده شد.

وی بیان کرد: آثار ارائه شده هنرمندان در دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر جنوب کرمان شامل مجسمه، تذهیب، نقاشی، هنر جدید، عکس و پوستر است.

مولایی مقبلی یادآور شد: امسال برای نخستین بار تجسم فجر به بخش نمایشگاهی جشنواره فجر اضافه شد تا آثار هنرمندان به نمایش گذاشته شود.

مدیر هنری دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر جنوب کرمان اظهار کرد: دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر جنوب کرمان از ۱۵ بهمن هم زمان با جشنواره فجر آغاز بکار کرد و امروز با تجلیل از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه پایان یافت.

وی در خاتمه یکی از دغدغه های اصلی هنرمندان را نبود نگارخانه در قلب شهر جیرفت برشمرد و عنوان کرد: نبود نگارخانه در شهرستان جیرفت، فعالیت های هنری هنرمندان این شهرستان را در بن بست و دور از چشم هنردوستان قرار داده است.

کد خبر 1149171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha