دعوت رهبر انصارالله یمن به ایجاد اخوت میان مردم برای مقابله با دشمنان

رهبر جنبش انصارالله یمن، برای مقابله با دشمنان خواستار همکاری و برادری میان مردم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله  یمن در دیدار با هیئتی از قبایل الجنه از ولسوالی حریب در استان مأرب، مواضع افتخارآمیز ملی خاندان جناح و وفاداری آنها به مردم و کشور خود در مقابله با دشمنان ستود.

 

وی افزود:  جنگ یمن گسترده است و دشمن از محاصره، اقتصاد و  ایجاد دشمنی میان مردم استفاده می کند. وی تاکید کرد: ما به برادری و همکاری میان مردم دعوت می کنیم تا با دشمنان مقابله کنیم.

 

الحوثی در ادامه از مقامات رسمی خواست  به مردم حریب کمک کنند و نیازهای آنان را برطرف کنند.  

 

از سویی دیگر، یک منبع امنیتی یمنی به خبرگزاری این کشور گفت که جنگنده های آمریکایی سعودی در 24 ساعت گذشته دو حمله هوایی به بخش بنی مطر در صنعا انجام دادند.

 

وی افزود که نیروهای متجاوز آمریکایی سعودی در 24 ساعت گذشته توافق آتش بس در الحدیده را نقض کرده و 23 حمله هوایی به استانهای حجه، مأرب و نجران انجام دادند.

 

در این مدت 290 مورد نقض حریم یمن توسط دشمن انجام شد که یک مورد آن حمله هوایی به حیس و پرواز هواپیماهای جاسوسی بر فراز الجبلیه و حیس بود.

 

نیروهای متجاوز 109 گلوله باران توپخانه ای و موشکی و 184 تیراندازی با انواع سلاح انجام دادند.

 

جنگنده های سعودی هشت حمله هوایی به منطقه بنی حسن در عبس، سه حمله هوایی به حرض و یک حمله هوایی به الطینه در استان حجه، 7 حمله هوایی به الجوبه و الوادی و دو حمله هوایی به مأرب و دو حمله هوایی به اجاشر در نجران انجام دادند.

کد خبر 1149238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha