دانشگاه علوم پزشکی کردستان جزو ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان شناخته شد

مدیرامور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان از کسب رتبه ۶۷ جهانی و اول دانشگاه‌های جوان ایران در میان  ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان در رتبه‌بندی موسسه علمی تایمز توسط این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، یدالله زارع مدیرامور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه رتبه بندی دانشگاه‌های جوان در بین دانشگاه‌های با قدمت ۵۰ سال و کمتر صورت می‌گیرد، اظهار کرد:  در رتبه بندی سال ۲۰۲۲ دانشگاه‌های جوان جهان، ۳۷ دانشگاه از ایران و ۱۷۳ دانشگاه از ۱۹ کشور  جهان اسلام در میان ۵۳۹  دانشگاه جوان برتر جهان از ۷۴ کشور قرار گرفته اند.

 

 

 

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کردستان با کسب رتبه‌های ۶۷ جهانی و اول دانشگاه‌های جوان ایران در میان  ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی موسسه علمی تایمز، با افتخار درخشید.

 

 

 

مدیرامور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان کرد: هند و ترکیه رتبه های اول و دوم  و ایران و بریتانیا بطور مشترک از نظر تعداد دانشگاه‌های جوان برتر هر کدام با ۳۷دانشگاه،  رتبه سوم را کسب کرده‌اند.

 

 

زارع‌زاده ضمن تبریک به روسا، مسئولین و اساتید دانشگاه کردستان، ادامه داد: این دانشگاه نیز با کسب جایگاه دهم کشور در این فهرست قرار گرفته است.

 

 

وی حضور استادان، دانشجویان بین‌الملل و اساتید دانشگاه در عرصه‌های جهانی، ارتباطات بین دانشگاهی، انتشارات علمی و استنادات به یافته های پژوهشی را در کنار کیفیت آموزش، نسبت استاد به دانشجو، تنوع تخصص‌های اساتید، تنوع و فراگیری  مطالعات، مستند کردن و  بازنمایی توانمدی‌ها و اقدامات را از مهمترین شاخص‌های رتبه بندی‌های بین‌المللی دانست و اعلام کرد:  دانشگاه علوم پزشکی کردستان در تمامی این زمینه‌ها با برنامه‌ریزی حرکت می‌کند.

کد خبر 1149255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha