۶ بیمار کرونایی در قم جان خود را از دست دادند

مصری گفت: امروز هم متأسفانه شش نفر از بیماران کرونایی در قم جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی مصری» امروز (جمعه 29 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در قم گفت: متأسفانه رعایت دستورات بهداشتی در قم بسیار پایین آمده و استفاده از ماسک نیز در حداقل ممکن شده است.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این موضوع مشکلات بسیاری را همراه می‌آورد و منجر می‌شود تا شاهد مشکلات عدیده‌ای در جامعه باشیم.
 

وی گفت: در روز گذشته 91 بیمار با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کردند که 72 نفر آن‌ها نیاز به بستری داشتند که اقدامات لازم برای آن‌ها انجام شد.


مصری افزود: 51 بیمار کرونایی نیز با نظر پزشکان راهی منازل شده و ادامه روند درمانی آن‌ها در آنجا است که امیدواریم به بهبودی کامل برسند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متأسفانه روز گذشته نیز شش بیمار کرونایی در قم جان خود را از دست دادند که اغلب آن‌ها افرادی با سن بالا و یا واکسن نزده بودند.


وی بیان داشت: در حال حاضر 413 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال 53 نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده است.


مصری گفت: 432 تست کرونا نیز روز گذشته گرفته شد و پاسخ 193 تست نیز که مثبت شده بود به صاحبان آن‌ها اعلام تا در قرنطینه قرار گیرند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن دعوت مجدد از همشهریان برای تزریق واکسن گفت: در حال حاضر یک‌میلیون و 728 هزار و 20 دوز واکسن در قم تزریق‌شده که نسبت به سایر استان‌ها در رده‌های آخر تزریق واکسن هستیم.

کد خبر 1149270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha