خنثی کردن تحریم چاره ای جز اقتصاد مقاومتی ندارد

نیازمند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت گفت: خنثی کردن تحریمها چاره ای جز رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدمهدی نیازمند» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز( جمعه، 29 بهمن) در مصلی امام خمینی( رحمه الله) رشت، با اشاره به لزوم جهاد تبیین مورد تاکید رهبر انقلاب گفت: وظیفه همه ما دفاع از دستاوردهای انقلاب است.


معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی کشور اعلام کرد: نباید اجازه دهیم در فشارهای اقتصادی و تحریم ها، برکات و دستاوردهای انقلاب پنهان بماند.


نیازمند اظهار داشت: خنثی کردن تحریمها چاره ای جز رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی ندارد.


این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادیست که در شرایط دشوار و تهدید دشمن بتواند ما را اهدافمان برساند.


نیازمند افزود: استقلال اقتصادی، رفاه عمومی و پیشرفت کشور اهدافی است که در شرایط تهدید انقلاب با اقتصاد مقاومتی به دنبال آن هستیم.


این استاد دانشگاه گفت: استقلال اقتصادی یک شعار مهم با تکیه بر توان و نیروی داخل است تا وابستگی به خارج کشور در ابعاد مختلف از جمله کشاورزی و صنعتی قطع شود.


معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی کشور اذعان داشت: در حوزه هایی دچار مشکل شده ایم که نگاه و تفکر اتکا به توان داخلی متزلزل شده است.


این استاد دانشگاه گفت: استقلال عنصر مهم انقلاب اسلامی بوده و بر سر همین مسئله است که استکبار جهانی تمام قد در برابر ما ایستاده است.


نیازمند، عدالت اجتماعی را از اهداف مهم انقلاب برشمرد و گفت: رویکرد دولت سیزدهم تلاش برای رفع شکاف اجتماعی و اختلاف طبقاتی است.

کد خبر 1149277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha